Na een periode van ongemakken en verminderde toegankelijkheid van het centrum van Schoorl versterken we met deze campagne het imago van Schoorl als gastvrij duindorp. We nodigen bewoners, regiobewoners en bezoekers van het duingebied uit om het centrum te (her)ontdekken en stimuleren herhaalbezoek in het laagseizoen. De campagne richt zich op het verleggen van de aandacht naar positieve energie en beleving. De campagne bestaat uit een combinatie van online en offline communicatie, aangevuld met een ludieke actie: het Zomerfeest op 12 juli. Dit feest vormt de feestelijke aftrap en laat op een positieve manier zien dat Schoorl volop geopend is. Dit alles is samen mét de ondernemers uitgevoerd, want de campagne is en kan alleen succesvol zijn als we dit samen met de ondernemers doen!
Doelgroep: Bewoners en regiobewoners
Campagneperiode: juli en augustus 2025
Online bereik
Social Media
Online Campagne (2 maanden in 2 verschillende fases)
Fase 1: Zomerfeest (focus op kliks)
Fase 2: Vernieuwd centrum – winkelen/horeca/activiteiten (focus op bereik)
Nieuwsbrief
Outdoor
Lokale media: 2 advertenties + een extra redactionele advertentie - Bereik: 109.000 per uitgave
Pers en publicaties: Minimaal 10 publicaties in media (RODI, Streekstad Centraal, Flessenpost etc)